Master in E-Commerce en Ondernemerschap Module 3


Deze Masteropleiding is gericht op het opleiden van professionals zodat ze in staat zijn om een volledige e-commerce initiatief, gericht op producten of diensten, te ontwerpen, te plannen en te managen.


Deze 4 Modules in E-commerce zijn ontwikkeld voor jou, of je nu een goed idee hebt voor een Internet start-up of als je je carrière in deze richting wilt vormgeven.
Er is dus geen eerdere ervaring nodig. Door gebruik te maken van een klant-vraag-gericht curriculum, krijg je een goede technische basis gericht op begrijpen, selecteren, implementeren en managen van de verschillende technieken die nodig zijn om een goede online business te starten en biedt ook mogelijkheden om basis business vaardigheden te oefenen, zoals marktonderzoek, bedrijfsanalyse en leidinggeven. De derde module bestaat uit 1 onderwerp

 

Databases en Data Mining
Hoe weet u wat uw klanten echt willen en waarom ze kiezen voor uw bedrijf op de concurrentie of vice-versa? Datamining op demografie, sales patronen en productomschrijvingen kunnen deze vragen te beantwoorden en suggereren business optimalisaties. In deze module leert u om beslissingen van klanten te begrijpen om de verkoop, marketing strategieën te optimaliseren en het selecteren van nieuwe productintroducties.