Master in E-Commerce en Ondernemerschap Module 2


Deze Masteropleiding is gericht op het opleiden van professionals zodat ze in staat zijn om een volledige e-commerce initiatief, gericht op producten of diensten, te ontwerpen, te plannen en te managen.


Deze 4 Modules in E-commerce zijn ontwikkeld voor jou, of je nu een goed idee hebt voor een Internet start-up of als je je carrière in deze richting wilt vormgeven.
Er is dus geen eerdere ervaring nodig. Door gebruik te maken van een klant-vraag-gericht curriculum, krijg je een goede technische basis gericht op begrijpen, selecteren, implementeren en managen van de verschillende technieken die nodig zijn om een goede online business te starten en biedt ook mogelijkheden om basis business vaardigheden te oefenen, zoals marktonderzoek, bedrijfsanalyse en leidinggeven..

 

De tweede module bestaat uit 2 onderwerpen

 

Elektronische betalingen, Prijsbepaling en Beveiliging
eBusiness vereist e-betaling in verschillende vormen (zoals credit card, bankoverschrijving, ACH, Paypal, etc). U onderzoekt de voor-en nadelen, alsmede de complexiteit van elke grote e-betaalmethode. Vervolgens leert u over de veilige protocollen en coderingen waarover financiële transacties gebeuren op het web. Tot slot zult u analyseren hoe u de juiste prijsstelling algoritmisch vastlegd. Juiste prijsstelling kan succes op de markt of falen opleveren, vooral in e-commerce, waar de prijzen snel kunnen veranderen in antwoord op de vraag, de concurrentie prijzen, seizoensinvloeden, en andere factoren kunnen dit bepalen.

 

Search Engine Optimization
Leer hoe u een website opnieuw kan herontwerpen, zodat het hoog scoort in zoekmachines op verwachte vragen van potentiële klanten. U oefent met het in de praktijk inzetten van technieken met betrekking tot sleutelwoord selectie, sleutelwoord plaatsing, aanpassingstechnieken voor web-site-inhoud en andere optimalisatie methoden, en zal de resultaten evalueren door het uitvoeren van een zoekmachine test.